Monday, March 24, 2008

Lidt baggrunds stof

Her kommer så lidt forklaring til denne blog.

Mit navn er Hans Nis-Hanssen, og jeg er født og opvokset i Køge. De sidste 15 år har jeg dog rejst rundt i Europa (Tyskland, Letland og Spanien) hvor jeg har arbejdet i hotel industrien.

Efter skilsmisse, købte jeg et hus i en lille landsby (Chiguergue) på vest siden af Tenerife. Her bor jeg så med min kæreste, hendes datter (hver anden week-end også med min søn) vores hund.....og nu også en hest. (for mere info se http://www.spaden-blog.blogspot.com/)

Livet er rent Morten Koch her i landsbyen. Ca. 300 indbygger, geder, får, høns, heste og hunde, samt alt det frie plads man har brug for. Byen ligger i ca. 700 meter højde, og her er bare ro og fred.

Det nye køb (hesten) er i og for sig intet problem. Har redet før, pasningen er nem (vi har f.eks ikke samme problemer med hensyn til kolik som i Danmark, grundet vejret), og hvis jeg har brug for hjælp er mine naboer altid rede til at hjælpe mig. Jeg er dog ikke altid indforstået med deres (meget) traditionelle metoder, og søger derfor gennem denne blog, kontakt til andre hesteejer der fra tid til anden kan bidrage med hjælp.

1 comment:

JaCk said...

Greetings from Italy :D